De website van de Lucille Werner Foundation (LWF) heeft een boost gekregen, waarvoor de stichting onlangs een samenwerking is aangegaan met Webmastery.
Eerder won Webmastery de creativiteitsprijs van de Business Walk of Fame in 2015, een initiatief van de stichting zelf. Opgericht door presentatrice Lucille Werner, maakt LWF zich al tien jaar sterk voor de integratie in de samenleving van mensen met een handicap. De foundation ziet veel meerwaarde in het inzetten van een partij die ervaring heeft met het inzetten van mensen met een arbeidsbeperking en wil met het succesverhaal van Webmastery ook andere bedrijven inspireren. De nieuwe site is deze week live gezet, zie www.lwfoundation.nl.
“Ik vind het geweldig dat wij aan de slag zijn voor de Lucille Werner Foundation, zegt Margaret Massop, eigenaresse van Webmastery. “Het is heerlijk om te werken met een opdrachtgever met dezelfde normen en waarden. Het was bijvoorbeeld voor beide partijen vanzelfsprekend dat de toegankelijkheid van de nieuwe website geen ondergeschikte rol mocht krijgen. Ik zie uit naar een vruchtbare samenwerking.”
Lucille Werner over Webmastery: “Voor ons gaf het gegeven dat Webmastery op vanzelfsprekende wijze onze doelgroep inzet voor haar werkzaamheden, de doorslag bij de keuze voor dit bureau. Webmastery is een organisatie bij uitstek die verder kijkt dan de beperking van haar werknemers, waardoor het gedreven en krachtige medewerkers zijn, die buitengewoon goed presteren. Bovendien heb je aan een woord genoeg als je met elkaar dezelfde passie deelt. Kijk dus snel op www.lwfoundation.nl!”
Reacties